Aby skupić się na duchowym aspekcie zbliżających się świąt administracja postanowiła, że od Wielkiego Piątku od godz 10:00 aż do Poniedziałku wielkanocnego do 8:00 na forum będzie wyłączona opcja pisania postów.

Nie wiem co tu robię

Pragniemy stworzyć tu życzliwą i braterską atmosferę, chcemy wiedzieć, z kim piszemy - daj się poznać. Przedstaw się użytkownikom forum religijnego.
Awatar użytkownika
Ciernisty
Posty: 45
Rejestracja: 04 cze 2023, 14:56
Wyznanie: katolicyzm
Podziękował/a: 2
Podziękowano: 11
Płeć:

Nieprzeczytany post

Witam, jestem Karol, lat 22.

Pracuję w branży, która nijak mnie interesuje, ale z racji mieszkania tam gdzie mieszkam to liczyć na inną pracę z moimi umiejętnościami, a raczej ich brakiem, nie mogę.

Wierzę w Boga, ale też ciągle grzeszę przeciwko niemu. Nie pamiętam kiedy ostatni raz byłem u spowiedzi albo na mszy, nie licząc świecenia pokarmów na Wielkanoc. Nie wiem czy się nawrócę i jak bardzo się zmieni moje podejście do życia z Bogiem. Ogólnie to jestem za wolnością całkowitą z tym dostępem prawa do aborcji i eutanazji, w myśl zasady, że nie jestem królem niczyjego sumienia i co mnie obchodzi, że ktoś podejmuje wolny wybór.

Strasznie ze mnie samotny człowiek. Nie mam żadnych przyjaciół, ani znajomych. Mieszkam z rodziną, a do tego lecze swoją złamaną psychikę. Chciałbym zbliżyć się do Boga, ale nie bardzo wiem od czego zacząć i boję się, że będzie to wyłącznie chwilowe, gdyż z racji zaburzeń psychicznych mam słomiany zapał. Swego czasu chodziłem na psychoterapię, ale już nie stać mnie na to finansowo z racji wysokich cen.

Czuję się, że zawiodłem rodzinę, a raczej jej oczekiwania wobec mnie, że pójdę na studia, a ja ledwo zdałem maturę, ponieważ zlałem technikum, kiedy zaczęto mnie w nim gnębić. Nie chodziłem na zajęcia i byłem blisko samobójstwu, ale dzięki pomocy lekarza udało mi się załatwić nauczanie domowe, dzięki temu ostatnie pół roku nauczyciele przyjeżdżali do mnie, do domu i napisałem mature, zdałem na jakieś 30%.