Filmy z pirackich źródeł

Tu omawiamy problemy w rozeznawaniu grzechów, problemy ze spowiedzią, skrupulatyzm
Malina
Posty: 43
Rejestracja: 29 wrz 2021, 17:00
Wyznanie: katolicyzm
Podziękował/a: 10
Podziękowano: 5

Nieprzeczytany post

Cześć wszystkim,
Nie znam się za bardzo na sprawach związanych z internetem i prawem, stąd moje dzisiejsze pytanie, bo może ktoś z was ma większą wiedzę ode mnie. Znalazłam film, który bardzo chciałabym obejrzeć. Znajduje sie na CDA, ale ja za bardzo nie wiem czy to jest pirackie źródło. Czy są tam umieszczane legalnie te filmy? Zastanawia mnie to, bo jest on bezpłatny. A nawet jeśli pochodzi z pirackiego źródła to obejrzenie takiego filmu to grzech ciężki?
Awatar użytkownika
Dominik
Posty: 2009
Rejestracja: 29 sty 2021, 10:48
Wyznanie: katolicyzm
Podziękował/a: 592
Podziękowano: 1574
Płeć:

Nieprzeczytany post

Jeśli chodzi o prawo polskie, to oglądanie jest legalne, ale nadal jest to często oglądanie filmów z których twórcy nie dostają pieniędzy od CDA.

Na CDA masz taką informacje
Czy oglądanie filmów na CDA.pl jest legalne?
Odpowiedź brzmi: Tak! Na filmy i materiały wideo dostępne na CDA.pl składają się zarówno pozycje w ramach CDA Premium (płatna usługa, więcej informacji na temat abonamentu i korzyści znajdziesz tu: www.cda.pl/premium), wideo dodawane przez zweryfikowanych partnerów (zazwyczaj oznaczone jako osobne kanały tematyczne) oraz te, które umieszczane są przez zwykłych użytkowników portalu CDA.pl.

Legalne filmy i seriale w CDA
Filmy w CDA Premium pochodzą tylko i wyłącznie od dystrybutorów i producentów na mocy umów licencyjnych. Oznacza to, że za każdy obejrzany film CDA wypłaca dystrybutorowi określoną sumę, natomiast osoba subskrybująca usługę CDA Premium płaci tylko i wyłącznie jedną stałą opłatę w wysokości 23,99 zł za 30 dni dostępu do wszystkich filmów w serwisie. Taki model oglądania filmów jest powszechnie przyjęty na świecie i w pełni bezpieczny, a dodatkowo wspiera twórców i legalną kulturę.